۱۳۸۹ تیر ۴, جمعه

آخر زیرآب زنی به روش استرالیایی



دیشب کلی‌ شوک شدیم، آخر شب دیدیم که داره اخبار اعلام میکنه که فردا که یعنی‌ امروز باشه قراره که مجلس استرالیا رأی‌ گیری کنه برای یه نخست وزیر جدید.
نمیدونم که بگیم این هم از نتایج دمکراسی یا از زیر آب زنی‌ استرالیا یی هست . تصور کنین که معاون نخست وزیر که خیلی‌ از پیشنهاد هارو میداده یا خیلی‌ از دستوات را انجام میداده و خیلی‌ وقتها از کوین راد دفاع کرده بود، ۳ هفته بوده که داشته زمینه چینی‌ می‌کرده و چاقو میخریده که از پشت هم چین بزنه به پشت کوین راد که دیگه نتونه از جاش بلند بشه.
امروز برای اولین بار در تاریخ استرالیا خانوم جولیا گیلرد شد نخست وزیر و جالبش اینه که این خانوم، اولا اصلا استرالیا یی نیست، ازدواج نکرده و با دوست پسرش زندگی‌ میکنه، بچه نداره، عضو جناح چپ است. حالا این چه گندی می‌خواد بزنه به همه چی‌ خدا می‌دونه.
اون موقع که ما کلی‌ بحث میکردیم با آوزی‌ها که عزیز من جان من حزب کارگر که نمی‌تونه کار درست و حسابی‌ کنه گوش هیچ کس بده کار نبود و همه گول حرفای خوش آب و رنگ کوین رو خوردن که نتیجه چی‌ شد؟ فقط ۲ سال پول و سرمایه‌ مارو به گًه کشید. ولی‌ حد اقل رأی‌ مردم رو آورد.
حالا فکر می‌کنین این خانوم که با ۲دوزه بازی رقیب رو به خاک و خون کشید اصلا قابل اعتماده؟ این دیگه چه گلی‌ به سر ما میزنه؟ یا اصلا از بد قدمی‌ ماست که هر جا پا میذاریم اینجوری میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

۳ نظر:

Sarah گفت...

حالا شايد متحول بشه ههههههه
مهساي نازنين اميدوارم اونجا شرايط براتون بهتر و بهترتر بشه ، بوس

arezo گفت...

salam , hala khodetono narahat nakon sabr dashte bash az ahmad ke bad tar nemeashe , meashe???

Zohreh گفت...

حالا واسه اگوست که رای گیری میشه .. ببینم چه اتفاقی می افته .. من که خودم از تونی ابوت زیاد خوشم نمیاد .. همه شون سرو ته یه کرباسن...