۱۳۸۸ آذر ۱۱, چهارشنبه

من راضی نیستم !!!!!!!!!



یک چیز خیلی‌ جالبی‌ شنیدم که از گوشم دود بلند میشد باورم نمی‌شد، اون هم از یه آدم تحصیل کرده !!!! از یه کسی‌ که وقتی‌ پای حرفش میشینی‌ ننه باباش ال بودن و بل بودن، هر چی‌ کار روشنفکرانه هم که بگی‌ تو ایران کرده اونوقت یکی‌ دیگه از بچه‌ها یه عکسی‌ دسته جمعی‌ ۱۰-۲۰ نفره رو که اون هم توش بوده رو گذشته بوده تو فیسبوک که طرف شاکی‌ شده که باید اینو عکس رو برداری و من راضی‌ نیستم !!!!!!!!!
بله من هم قبول دارم که ممکنه فیسبوک خیلی‌ جای مطمئنی برای گذاشتن عکس نباشه ولی‌........اون هم از نظر ما ایرونی‌‌های که به خودمون هم اعتماد نداریم چه برسه به....
راضی‌ نیستم یعنی‌ چی‌ آخه؟ اگه فکر میکنی‌ که جلوی فک فامیل گندش در میاد که حجاب رو گذاشتی کنار اینجا لخت میگردی یا مشروب می‌خوری یا دوست پسر/دختر داری خوب باید اینو هم در نظر بگیری که هزار احتمال دیگه وجود داره که خوانوادت همهٔ اینا رو بفهمن.
بعدش هم این حق برات محفوظه که آقا جون من عکس نگیر به خصوص با دوربین یکی‌ دیگه ولی‌ اگه عکس انداختی دیگه به تو چه که طرف عکس رو چی‌ کارمیکنه.
بعضیها که برات جا نماز آب میکشن ولی‌ هزار تا غلط اضافه می‌کنن بد جوری کفر من رو در میارن. که خوب بدبختی کم هم نیستن اینجور آدم ها. ما امیدوار بودیم که اینجا حد اقل از این قرشمال بازیها نبینیم که متاسفانه  دیدیم‌ای دلا غافل مثل این که اینجا از ایران بد تره حد اقل تو ایران دورو بریت مثل خودت بودن.
خیلی‌ عجیبه به خدا توی ایران که بودیم فکر می‌کردم که خوب طرف الان جو گیره از این حرفا ولی‌ اینجا دیگه چرا اینجا که اصلا کسی‌ ازت نمیپرسه خرت به چن من دیگه این جینگولک بازیها چی‌؟
میدونین ما بندگون خدا هیچ چیمون معلوم نیست و تعریف نداره بابا جون من، یه مسلمون یه تعریف خاص داره یه سری باید نباید داره که همشون هم از یه دینه آخه چه جوری که من بشینم تقسیم کنم که از مسلمونی ۱۰ چیز رو خوشم میاید انجام میدم ولی‌ بقیشو بگم اینا رو .... از خودشون در اوردن؟ اگه به عنوان یه مسلمون اعتقاد دارم که نباید مشروب بخورم خوب نباید بخورم به همون اندازه هم نباید به دختر و ناموس مردم کج نگاه کنم، دروغ بگم، غیبت کنم، دزدی کنم آخه عزیز من جان من دزدی که فقط از دیوار مردم بالا رفتن نیست همین که خودت رو میزنی‌ به مریضی ت ابهت حقوق بیکاری بدن و تاکسی که من میپردازم رو بدن به تو که دوروغکی میگی‌ دیگه نمیتونی‌ کار کنی‌ و از دولت کلی‌ پول میگیری و  هزار تا کار دیگه باید و نباید انجام بدیم. و جالبیش اینه که من بخودم اجازه میدم که دینم رو تفسیر کنم ولی‌ اگه بشنوم که یکی‌ دیگه مخالف من حرف می‌زنه رگه گردنم ورم کنه قاطی‌ کنم .... این خیلی‌ هم محترم که من آدم متدینی هستم ولی‌ آخه نباید خودم یه کاری کنم که دیگرون به من احترام بزارن؟  آخه باید یه کاری بکنم که بعدش که من از یه جمعی‌ دور شدم بهم بیل نشون بدن که !!!!!!!
این چیزا خیلی‌ منو خسته می‌کنه و باعث میشه که مغزم تاول بزنه واقعا نمیدونم که با این جور آدم‌ها چی‌ کار کنم؟ چه جوری حرف بزنم؟


هیچ نظری موجود نیست: