۱۳۸۸ دی ۳, پنجشنبه

سالگرد ازدواج



همین الان کلی‌ گریه کردم چون حسابی‌ سورپریز شدم، امشب سالگرد ازدواج ماست. بعد از ظهر بود که یکی‌ زنگ خونه رو زد که یه بسته دارین گفتم میام پائین میگیرم که تا اومدم برم و در رو باز کردم دیدم که بستم به در خونه تکّیه داده بود جاتون خالی‌ وقتی‌ بازش کردم توش یه گل روز قرمز زرشکی بود که دورو ورش رو هم حریر قرمز بود با یه عالمه شکلات. وروی جعبه هم یه پاکت بود که علیداد برام نوشته بود و تبریک گفته بود.
من هم زودی کیک درست کردم و وقتی‌ که علیداد رسید خونه کلی‌ ماچ بازی اوووو
الان هم جاتون خالی‌ با هم کیک و شامپاین خوردیم یه جشن کوچیک ۲ نفری، خیلی‌ خوب بود.
قربون همگی‌..................


۴ نظر:

نازمنگولا گفت...

سلام خانومی، سالگرد ازدواجتون خیلی خیلی مبارک

Hasti.N گفت...

tabrik migam khanom. che surprise bahaali.

نازمنگولا گفت...

سلام خانومی،سالگرد ازدواجتون مبارک.
من قبلا اینجا سالگرد ازدواجتونو تبریک گفتم ولی انگار ثبت نشده

Roshanak Ostad گفت...

salam, chand sal shod
tabrik dost joonam